KUNDESERVICE

Vores kundeservice er åben mandag til torsdag fra kl. 8:30 til 17:00, og fredag fra kl. 8:30-16:30
Hvis du ønsker at skrive til os kan det gøres via:

E-mail: fas@fernonorden.com
Telefon: +45 4362 4316
Fax: +45 4362 4318

Det er vigtigt for os, at vores kunder er tilfredse, og vi gør hvad vi kan for at undgå misforståelser. Nedenfor kan du læse om vores generelle vilkår og forretningsbetingelser.

Priser
Alle priser er angivet i danske kroner og eksklusiv moms. Vi tager forbeholder for prisstigninger og andre faktorer uden for vores kontrol, der kan påvirke prisen.

Levering og forsendelsesvilkår
Vores mål er at levere dine varer så hurtigt som muligt. Forudsat at varerne på din ordre er på lager, og at ingen andre leveringsbetingelser er aftalt. Hvis ikke alle varer er på lager foretages delleveringer.

Tilgængelighed
Leveringstiden er typisk 1-7 hverdage. Undtagelsen er lysbroer, der har en produktionstid på 8 arbejdsdage.

Vores hovedlager ligger i Horten, Norge, og derfra afgår de fleste af vores forsendelser. Vores forsendelser leveres i samarbejde med TNT. Leverancer fra vores servicelager i Albertslund, Danmark ekspederes af Post Danmark eller GLS.

Kontroller altid leveringen
1. Stemmer antal kolli? Undlad at skrive på fragtsedlen før antallet af pakker er talt.
2. Er pakken beskadiget? Anmeld/Rapporter skaden til transportvirksomheden.
3. Er der tale om en forkert levering? Kontakt venligst kundeservice, inden varen returneres.

Restordre
Kan ordren ikke fuldt leveres på det aftalte tidspunkt vil der ske dellevering. Restordren leveres så snart det er muligt og er omfattet af de samme betingelser, som hvis ordren var leveret i en sending.

Returvarer
Ved returnering af varer, bedes du kontakte vores kundeservice på tlf.: +45 4362 4316 for registrering og leveringsvejledning inden for 8 dage efter modtagelsen af varerne. Returnering af varer forudsætter, at produktet og emballagen er ubeskadiget og at der ikke er sket nogen mærkning af produktet eller emballagen. Returforsendelsen betales af kunden. Godkendte returneringer bliver krediteret med den oprindelige pris minus 10 %.

Klager
Hvis varen er beskadiget, skal det meddeles til speditøren, hvis det er muligt, eller hvis en vare er forkert eller fejlekspederet, bedes du kontakte os og angive fejlen så hurtigt som muligt, efter at varen er modtaget, men ikke senere end 8 dage efter modtagelsen. Vi anviser, hvordan du returnerer de forkerte produkter. Returneringen er godkendt, når varerne er blevet inspiceret af vores personale. Returnering kan ikke ske med posten. Du kan vælge at få en ny vare eller få pengene tilbage.

Garantier
Alle vores produkter er dækket af en garanti, garantiperioden løber normalt et år. Konstruktionsfejl mv. forbrugsvarer og forsyninger såsom stropper, håndtag og hjul er ikke omfattet af garantien. Flere af vores produkter har udvidet garanti som vores vakuum produkter, der har 3 års garanti, og vores advarselslamper fra Whelen, der giver en 5 års garanti på elektronik. Kontakt os venligst hvis du ønsker at drøfte garantien på specifikke produkter.

Andet
Der tages forbehold for trykfejl, fejl i oplysninger og fejl i specifikationer på vores sortiment af produkter og tjenester. Alle billeder på vores sider skal ses som illustrationer.